Newyears @ Josh & Luke. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Newyears @ Josh & Luke. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Newyears @ Josh & Luke.

Blijf op de hoogte en volg Sadea

07 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn nieuwjaar in Londen was dus misschien wel the best ever.
Helaas had ik wel avonddienst van 2 tot 10 en het leek UREEEEN te duren, aangezien er bijna geen arrivals waren na 18:00
Gelukkig mocht ik van de jongens van de nachtshift een uurtje eerder weg.. dat had ik dus ook wel echt nodig want:
Ik vertrok om ongeveer 22:00 richting de tube.
De central line was ongelofelijk druk en de Northern line richting Alec dus in het begin ook.
Het duurde wel een uur, voordat ik op station High Barnet was.
Vanaf daar moest ik lopen blijkbaar, want Alec belde me op met instructies hoe ik moest lopen.
Het was super on-dui-de-lijk, want Alec was al bezopen tegen de tijd dat ik hem belde en zijn uitleg faalde dan ook enorm.

Ik raakte een beetje in paniek, want de tijd ging snl en ik wist niet hoe ik moest lopen.
Alec is me toen maar komen ophalen, want ik was ongelofelijk bang om het feit dat ik daar nog nooit eerder was geweest EN
daarnaast ook nog het feit dat het bijna 12 uur was.
Het feit dat de persoon die me naar Josh moest leiden dronken was hielp ook niet echt.
Ik barste haast in tranen uit toen Alec me eindelijk vond.
Het duurde echt ongelofelijk lang om de route te lopen..
Alec en ik kwamen dus ok echt precies 5 voor 12 bij Josh z'n huis aan.

Iedereen was best wel hysterisch om het feit dat we gigantisch laat waren.
Ik voelde me zo kut voordat ik Josh z'n huis inging, maar na al de blije begroetingen van alle mensen daar voelde ik me al snel beter.
Alec's vrienden zijn echt super leuk.

In de woonkamer hadden ze een of andere rookmachine en van die fancy lichten, waardoor het lijkt alsof iedereen met vertraging danst.
Lekker duidelijk Sadea.. ik weet het.
Ok poging 2: Die witte lichten die je ook altijd in discotheken hebt.
Ze hadden overigens ook van die leuke blauwe hyperactieve lasers.
Dat was dus heel raar toen ik de kamer inkwam, want het enige wat ik zag was rook en wat lampjes.
Achteraf bleek het dus de woonkamer te zijn.

Supergeniaal moment van de avond :
Ik was met random mensen op de gang aan het praten en daar is dus ook de WC.
Maar de WC bij Josh heeft een ongelofelijk gaar slot en die ging dus niet meer open.
Dus toen stonden we met 4 man iemand op de wc instructies te geven over hoe het slot open moest.
"TURN LEFT". "KEEP TURNING LEFT"
Iemand heeft ook fotos gemaakt van deze situatie en die ga ik sowieso erbij posten.
Ik moet namelijk meteen weer lachen, zodra ik deze foto's bekijk.

Ander geniaal moment van de avond:
Ik was nog altijd met mensen op de gang aan het praten en het ging dus over een of andere band.
Ik had dus geen idee over welke band ze het hadden en ik wilde dus kennismaken met de muziek waar ze het over hadden.
Dus ik vroeg "Do you have it on your phone?"
Hij antwoorde met "No, but I do have it in my car!"
En vervolgens zaten we dus met 5 of 6 man in de auto naar een bepaalde track van die band te luisteren.
Helaas heb ik dus nu geen enkel idee meer WELKE band of WELK nummer dat nou was.

Echt een ongelofelijk geniale avond.
En geloof het of niet: Ik ben weer uitgenodigd voor een feestje.
Volgende week is namelijk de party van Jenna. EXCITED.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 4599

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: