Nicola's comeback in mijn leven. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Nicola's comeback in mijn leven. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Nicola's comeback in mijn leven.

Blijf op de hoogte en volg Sadea

01 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het weekend na Jenna's drunk party had ik afgesproken met een van mijn goede vriendinnen uit de high school periode van mijn leven ; Nicola.
Ze heeft haast nooit tijd aangezien ze 24/7 naar school gaat, werkt en weinig slaapt.
Ik was dus onwijs te laat aangezien ik mijn tijd had gespendeerd aan praten met leuke jongens tot 5 uur s'nachts.
Ik ben door mijn wekker heen geslapen en Nicola had me zo'n 100 x gebeld en gesmst.
Nou, ik voelde me dus echt onwijs schuldig aangezien ik vroeger in onze high school tijd ook altijd te laat was..
Naja.. in ieder geval:
We zouden gaan winkelen, want ze vond dat ze nieuwe kleding nodig had.

We gingen eerst kijken bij Oxford street, maar dat is zó standaard en Nicola wilde liever naar een winkelcentrum.
Nou Westfield in Stratford is een geniaal winkelcentrum en dus echt 100x beter dan Westfield in Sheperds Bush.
(Btw Westfield heeft de grootste winkelcentra in Londen en heeft 2 locaties ; één voor Gucci onzin en één voor "normalere merken''

Ik heb echt supergeniale dingen gekocht.
Een soort van John Lennon'ish zonnebril, maar hij is echt totaal mij.
Kettingen ; een roze plastic chain ketting, want hallo.
Neon roze en een chain.
Overigens zag ik ook geen ketting met #Yolo.
Die heb ik toen ook maar gekocht.

Nicola heeft in de Claire's toen een piercing in d'r oor laten zetten.
Ze was echt super bang dat het pijn zou doen, maar achteraf was het t zo waard.
Het staat haar namelijk echt super leuk.

Nicola had echt superveel verschillende kleding gekocht.
Misschien zelfs té veel.
Teveel winkelen veroorzaakt money issues.
Ik weet het.. Ik heb een slechte invloed op mensen.

Nicola zit dus op een theateropleiding en binnekort heeft ze dus een uitvoering (ergens in maart).
Nu ik eraan denk..
Ik moet haar echt vragen wanneer dat nou precies is, zodat ik vrij kan vragen op stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 4597

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: