Rumba met An&Dor. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Rumba met An&Dor. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Rumba met An&Dor.

Blijf op de hoogte en volg Sadea

01 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nou ooit op een donderdagavond ben ik dus uitgegaan met Dorris en Anna.
Wij naar Picadilly circus, want daar zijn alle grote clubs.
Jammer genoeg eindigd alles daar dus wel al om 3 uur.

Nou wij met onze fles drank op pad en we waren ergens gaan zitten om deze dus te nuttigen.
Komt er ineens zo'n vent langs zeggend dat we naar die en die club moeten en dat ie ons goedkoper binnen kon krijgen.
Ik vertrouwde die gast al meteen niet helemaal, maargoed.. wij dus met die gast mee.
Loopt ie met ons dus zo'n kaartverkoop winkel in waar ze dus kaarten verkopen voor alle clubs ect.
Nou voor 10 eu p.p. konden we dus kaartjes krijgen.
Ik was ondertussen t googlen of die sneaky shit wel klopte.
Ik ben er nog altijd van overtuigd, dat we zijn afgezet.
Maaaaarrrr, Dorris had haar geld al gegeven dus ik had maar besloten om gewoon mee te gaan.

We gingen uiteindelijk naar een club genaamd: Rumba.
Want dat was de beste plek om te gaan volgens die vent.
Nou, het was in ieder geval niet verkeerd.
Het was in ieder geval niet heel druk, maar dat vond ik zelf wel fijn.
De muziek was best oké, maar niet echt heel bijzonder verder.
De usual pop/ass shake liedjes combo die ik al vaker meegemaakt heb.

Londen is qua uitgaan opzich wel leuk.
De locaties en de mensen zijn meestal hip.
Maar zodra je in de clubs komt, zul je al snel merken dat de meeste mannen kapot vies zijn.
Ze komen heel snel op je af (ongeacht je uiterlijk) en komen dus echt van alle kanten.
Vaak proberen ze dan met je te dansen, je aandacht te trekken en met je praten om uiteindelijk te scoren.
Daar houd ik dus totaaaaal niet van.
Vooral omdat ik het ook nóóit een goed idee vind om nieuwe mensen te leren kennen door uitgaan.
Meestal zijn die mensen dan ter plekke bezopen en functioneren ze totaal anders dan in het dagelijks leven.

Ik was in de 2de helft van de avond dus mijn creditcard kwijtgeraakt.
Maar tot mijn grote verbazing heb ik hem teruggekregen.
Er loopt namelijk echt super veel security rond en die lopen dus ook de hele avond op de grond te schijnen, omdat dronken mensen alles verliezen
Wat dat betreft is Rumba dan weer een hele eerlijke tent.
De drankjes waren wel absurd duur, maar ja.. waar niet?

Over het algemeen dus een top avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1106
Totaal aantal bezoekers 4598

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: