Alec's party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Alec's party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Alec's party

Blijf op de hoogte en volg Sadea

24 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vorige week zaterdag was dus Alec's party.
Toen ik bij zijn huis kwam waren zijn neef Connor en Viccy(de vriendin van Connor) er al.
Connor had Cards against humanity meegenomen.
Cards against humanity is een geniaal kaartspel waarin je een kaart met een random quote moet aanvullen met grappig antwoord.
Bijvoorbeeld : My last relationship ended because of: "Poor people", "The nazis", "Nicolas Cage" ect.
Alec en ik gaan dit kaartspel sowieso nog een keer samen kopen.
(Het is helaas alleen verkrijgbaar via amazon in US en UK)

We speelden een potje Cards against Humanity en na een uur stroomden letterlijk de mensen binnen.
Ik ontmoette de mensen die ik eigenlijk al jaren ken van naam via Alec.
Ashley, Josh en Luke.
Maar ook allerlei nieuwe mensen die ik nog niet van verhalen kende : Jenna en Emma.
Overigens heb ik van Ashley ook mijn eerste Jägerbomb ever gehad!
Weer iets om af te strepen op mijn lijstje, denk ik zo.
We gingen vanaf Alec's huis lopend naar Whetstone & Tottenridge, de dichtbijzijnde Tube-stop bij Alec's huis en met de
tube richting Camden Town.
Ik ben overigens nog nooit zo vroeg bezopen geweest (we vertrokken gewoon al rond 19:00!).

In Camden Town waren er 3 verschillende locaties waar we heen zouden gaan:
- Fifty five bar, een kleine cocktailbar waar happy hour was (zoals gepland) voor goedkope drankjes before "The real thing"
- Ice Warf, een SUPERgrote dansclub.. het leek serieus op een fancy hotelfoyer. Ongelofelijk groot en de muziek was pretty awesome.
Lees: Sean Paul achtige muziek is een vereist voor mij om een goede avond te heben en die was er dus echt genoeg.
Echt heftig hoe zo'n grote tent als de Ice Warf ook nog goedkope drankjes serveert.
Tevens hebben ze ook supergrote toiletten, waarmee belachelijke wachtrijen dus vermeden worden.
- Purple Turtle, een tent waar ze oldschool rock n roll'ish shit draaien met wederom redelijk goedkope drankjes en ook niet geheel onbelangrijk:
OPEN TOT 4 UUR WOW. So I may or may not have gone crazy to "Bohemian like you".

In de cocktailbar ontmoette ik dus nóg meer van Alec's vrienden.
Echt een hoop mensen waren aanwezig dus Alec was dan ook super tevreden en ongelofelijk blij.
Ik zag na 3 lange jaren Patrick dus ook weer.
Patrick is ook een van Alec's beste vrienden die ik al in een eerder stadium heb leren kennen door een spelletje Drunk Risk.
En geloof me, dat is net ZO exciting als dat het klinkt.
Daarna ontmoette ik ook een jongen genaamd Daniel, ook echt een superlieve jongen.

Ik heb zoveel nieuwe mensen leren kennen.. zoveel dat ik de meeste namen dan ook weglaat om jullie de verwarring te besparen.
De namen die ik voorheen genoemd heb zullen waarschijnlijk dan ook een grote rol gaan spelen voor any upcoming party in de toekomst.
Al deze mensen zijn dan ook pretty damn awesome en ik ben blij dat ik ze heb leren kennen :).

Ik ben overigens dus ook uitgenodigd voor Josh en Luke hun Newyears bash die bij Josh thuis gevierd zal worden.
Ik kreeg dus gewoon een facebookinvite voor hun New years party! HOLY SHIT goede indruk much? (:
Hier ga ik alle bovenstaande awesome mensen dus wéér zien en ik heb er ook echt ongelofelijk veel zin in.
Naast mijn overige 2 NYE's in Duitsland kan ik dus ook mooi één in Verenigd Koninkrijk afstrepen op mijn lijst.
HELL TO THE YES.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 4603

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: