Zondag met William, Leicester Square. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Zondag met William, Leicester Square. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Zondag met William, Leicester Square.

Blijf op de hoogte en volg Sadea

25 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zondagochtend, de dag na Pascalle's komst.
William had al eerder aan me gevraagd of ik met hem wilde chillen op zondag.
Hij stelde voor om naar Leicester Square te gaan, want hij komt daar vaker.

Leicester Square is pretty awesome.
Er zijn veel gezellige pubs, winkels, bioscopen, theaters en comedy café's.
Ik kwam een boekenwinkel over reizen tegen dus ik wilde persee naar binnen.
In deze winkel hadden ze een wereldkaart op de vloer, echt onwijs gaaf.
Natuurlijk moest ik een foto maken van Nederland en Korea op deze wereldkaart, want dat is zegmaar mijn ding.
Ook hadden ze allerlei travel related stuff en een hele hoop wereldbollen.
Een lichtgevende wereldbol stond vroeger ook eigenlijk wel op mijn denkbeeldige wenslijstje.

We gingen daarna naar een pub voor food.
Pubfood is trouwens echt een van de beste dingen hier.
Ik bestelde een salade en gestoomde broccoli, omdat.. Groente.
Groente is mijn ding en een van mijn top 10 favoriete dingen ever.

We zagen ook iets van "The book of mormon".
Iets van een theater ofzoiets..
Maar voor mij en heel veel andere mensen staat dat alleen gelijk aan een South Park aflevering.
Dumdumdumdumdum.

Daarna wilde ik iets anders doen, dus ik kwam met het idee om naar de bioscoop te gaan.
Daar draaide de nieuwste Paranormal Activity.
Ik had dus nog geen enkele Paranormal Activity film gezien dus dat werd hoog tijd.
Het was echt een mini-zaal en misschien maar 12 mensen in de zaal.
Op een of andere manier verkies ik kleine zalen over grote IMAX zalen.

Ik ben eigenlijk wel verbaasd over hoe de film begon ten opzichte van hoe het verhaal zich ontwikkelde.
Het begin van de film leek namelijk wel een comedy.
Maar fear not : er zitten dus echt ongelofelijk veel schrikmomenten in deze film.
En ik schrok dan ook iedere keer inclusief random spasm momenten van schrik.
Van spasm tot aan vet nerveus lachen, omdat je weet dat er IETS gaat komen.
De andere mensen in de zaal trouwens precies hetzelfde.
William however gaf totaal geen kik.

Redelijk geniale dag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4610

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: