London Call(e)in' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu London Call(e)in' - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

London Call(e)in'

Blijf op de hoogte en volg Sadea

25 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik had dus echt super veel zin in zaterdag, want dat was de dag dat Pascalle in Londen zou zijn met haar zus.
Nou normaal sta ik dus nooit vroeger dan 10 uur op, maar voor deze dag maakte ik wel een uitzondering.
Snel mijn ontbijt naar binnen gewerkt en hop op de metro naar Mable Arch.
Nou je kan haast wel raden waar Pascalle zich bevond..
Juist.. DE PRIMARK.
Ik kocht een Kanye shirt en een One Direction Harry Styles onderbroek because why the fuck not.

Nou Pascalle en Sylvia kwamen dus om te winkelen, maar ik heb waarschijnlijk nog meer dan hun gekocht.
Ik heb nu dus ook een signature look. Ik heb nu dus een collectie van bolhoedjes en ik heb wel 3 verschillende kleuren in mijn bezit.
Ook vond ik de schoenen, waarvan ik dacht dat ze overal uitverkocht waren bij een random winkel in Camden in mijn maat.
Gelukkig heb ik ze al gekocht voor duurder, omdat ze uit de US moeten komen en shipping duur is.. (En tax is soort van verplicht hier)

In Camden gingen we dus eten bij een pub, want eten bij een pub is awesome.
Mijn hotdog was helaas echt super vettig en dus jammer genoeg niet heel lekker.
Gelukkig heeft Pascalle een kei charmante video van hoe ik mijn hotdog eet.
En we gingen ook naar de 99 pence store, omdat : goedkope shit is awesome.
Ik kocht One Direction postkaarten (HAAT ME), een EHBO kit en nog meer onzinnige dingen.

Nou Pascalle en Sylvia kwamen dus om te winkelen, maar ik heb waarschijnlijk nog meer dan hun gekocht.
Ik heb nu dus ook een signature look. Ik heb nu dus een collectie van bolhoedjes en ik heb wel 3 verschillende kleuren in mijn bezit.

In Camden hadden we dus ook afgesproken met de gebroeders Maynard ; Alec en William.
We besloten: PUB, want we moesten sowieso op Patrick wachten.
We gingen naar World's end.. daar was ik al eens geweest tijdens de b-day party van Alec vanwege toilet escapades.
Ik zei tegen Alec : "Bestel iets voor mij, maakt niet uit wat!".
Hij bestelde vodka cola voor me, want hij wist natuurlijk van mijn haat-liefde relatie met vodka af.

Daarna besloten we weer terug te gaan naar Oxford street voor alle standaard winkels.
Tijd gaat snel als je door massa's mensen heen moet dus al snel wilden we ergens gaan eten.
Pascalle had geeeeeen idee wat ze wilde eten dus na een paar alleys naast Oxford street.
We besloten naar "The Diner" te gaan, wat achteraf zeker een goede keuze was.
Deze plek is superawesome ; het is een typische Amerikaanse diner en er draait echt superchille muziek.
Van oldskool rap tot punk rock, echt van alles.
Er hing een soort van alternatieve vibe en dat kon je ook terugzien aan de mensen die er werkten.
Ik ga zeker nog een keer terug.

Nadat Pascalle en Sylvia terug naar de bus gingen, ging Patrick terug naar huis om te leren voor zijn Spaans examen.
Daarna ben ik nog met Alec en William terug naar Bayswater Inn geweest om spullen te pakken in de hoop dat ik ze aan mijn kamergenoten kon voorstellen.
Helaas waren mijn kamergenoten niet aanwezig en heb ik maar gewoon mijn spullen gepakt aangezien ik toch bij Alec bleef slapen.
Daar hebben we met Ashley "Never have I ever gespeeld".
Wij met Sambuca en Ashley met thee, omdat hij nog altijd een dikke kater had van de dag ervoor.

Ik weet nu veel meer over Alec, Ashley en William.
YES!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 4611

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: