LONDEN AIGHT - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu LONDEN AIGHT - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

LONDEN AIGHT

Blijf op de hoogte en volg Sadea

05 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is niet normaal hoe snel ik nu al gewend raak aan Londen.
Zonder na te denken struin ik alle gewoon alle straten af op zoek naar awesome winkels of restaurants.
Af en toe raak ik wel verdwaald, maar dan ben ik ook weer kapot blij dat Lonneke me een boekje heeft gegeven met alle kaarten van heel Londen.
Echt super handig. Bedankt Lonneke (:

Ik kan nog altijd niet geloven dat ik eergisteren biertjes heb gedronken met mijn stagebegeleider en de andere frontdesk medewerksters.
Dat kan zeker niet iedereen zeggen.
By the way ik verblijf in Bayswater Inn en daar werk ik (blijkbaar?) ook.
Ik had eerst gesolliciteerd voor Queenspark Hotel, maar blijkbaar werken die met 2 hotels voor trainees.
Dus in principe hoef ik maar een verdieping naar boven en daar is mijn werk.
WOOOOOOOO.
Te laat komen zal er niet in zitten.
Vertraging door sneeuw gelukkig ook niet .. sneeuw .. >: (

Ik zit momenteel op een triple kamer en ik zal mijn kamer gaan delen met nog 2 andere meisjes.
Die zullen over zo’n 3 dagen arriveren.
PLEASE, laat ze net zo chaotisch zijn als mij.
Zo niet, zal ik mezelf kei veel moeten aanpassen.
NO CHAOS FOR ME.

Ik kom er nu ook achter dat ik mijn koffer ingepakt heb á lá : “Dat koop ik daar wel!’’
Ik ben namelijk onwijs veel shit die je maar af en toe nodig hebt vergeten.
Overigens moest ik ook zelf voor mijn Front Office kleding zorgen.. wat ik niet wist.
Die had ik dus niet en die heb ik dus zelf gisteren gekocht.
BIJ DE PRIMARK.
Don’t get me wrong.. goedkope kleding die vaak ook nog leuk is ben ik HELEMAAL voor.
Maar het is onmogelijk voor mij om niet suïcidaal te worden na 5 minuten in de Primark.
Het is TE druk en er zijn TE VEEL vrouwen met kinderwagens.
Memo aan alle mannen : VERMIJD DE PRIMARK.
Gelukkig heb ik wel voor cheap mijn hele front office kleding bij elkaar geraapt:
3 witte blousjes, een supermooie blazer, een fancy pantalon broek, zwarte sokken en GENOEG elastiekjes voor in m’n haar aangezien ik daar wekelijks like 5 van kwijtraak AAAAIGHT.
En dit alles voor 35 Pond.
Ga alsjeblieft niet omrekenen naar euro’s.. dat wordt mijn dood. x.x

Gelukkig ken ik al mensen in Londen waaronder : de familie Maynard :D ALEC, WILLIAM, DANIEL en hun ge-weldige ouders <3.
En ook mijn best friend uit de highschool periode van mijn leven : Nicola.
Freaking awesome.

Ik heb mijn rooster ook al en ik dacht eigenlijk dat ik vandaag al moest beginnen.. maar dat was niet zo xD.
Ik begin morgen mijn eerste dienst om 9:00 WOOOOO.
#Traineelifestyle.
EN IK HEB GEWOON VRIJ OP DE EERSTE VAN JANUARI.
HELLO NEW YEARS EVE IN LONDON ANYONE? :D


  • 05 December 2013 - 22:33

    Marissa Stavinga:

    Sadeaaaa! Wat leuk om te lezen! Al vast heel veel plezier op je eerste dag! Kus

  • 05 December 2013 - 22:58

    Nicola :

    Snel meeten babe! Hopelijk bevalt je stage! Loveyouuuu! Xxx

  • 05 December 2013 - 23:00

    Tamara Driessen:

    Leuk weer een blog, zo kan ik mijn zusje blijven volgen!! Wij lijken zo niet opelkaar, ik zou zeer zeker niks vergeten zijn in te pakken, maar ik zou koffer inpakken ook niet allerlaatste dag doen!! Wel dat net op tijd komen.....nou ja jij komt altijd net te laat haha . Een leuke tijd in London !!

  • 06 December 2013 - 08:25

    Marieke (Tokyoto):

    hahaha! geschreven op zn Sadea's ;) Leuk om te lezen!

  • 06 December 2013 - 11:05

    Monalisa Driessen:

    fijn te horen dat het je tot nu toe goed bevalt sadea, en ja je had al bijna 20 kl in je koffer dus meer mee nemen zat er niet in ,en wat dat betref lijk je ok niet op mij want heb een week er voor al de kofferklaar staan om er iedere keer wat in te doen ha ha gr mooie tijdt in london xxxjes van mam

  • 06 December 2013 - 12:57

    Ineke Pisters:

    leuk verslag sadea, have a good time and have fun! groetjes je achternicht

  • 06 December 2013 - 21:26

    Simonetta:

    Hee Sadea...wat schrijf je lekker!! Ik ga je volgen! Leuk om te lezen

  • 08 December 2013 - 19:37

    Lisa (Tokyoto):

    Sadeaa wat leuk om te lezen hoe het met je gaat! klinkt goed allemaal, volgens mij komt het helemaal goed daar met jou haha :) have funnnnxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 4617

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: