Work update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Work update - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Work update

Blijf op de hoogte en volg Sadea

16 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Sinds gisteren ben ik begonnen met mijn avonddiensten.
Toen ik rond 5 voor 2 kwam aankakken, was het systeem echt suuuuupertraag.
Alles moest op papier worden gedaan, waaronder de arrivals voor die dag.
Gelukkig waren er na 5 uur geen problemen meer.
Gisteren waren er echt nog maar een paar check-ins dus ik hoefde niet zo heel veel meer te doen.

Er is dus ook een Japanse groep in het hotel op het moment.
Shiiiit, Martine.. als ik op dat moment even jouw skills had, had ik vast alles in het Japans kunnen afhandelen.
Ik heb trouwens ook al mijn kamergenoten ontmoet.
Ze kwamen met de boot, dus ze hadden echt onwijs veel shit bij zich.
Ik heb hun bij station Queensway opgehaald en we zitten nu dus met z’n 3en in de triple.
Gelukkig is de kamer nu zo ingedeeld, dat we allemaal genoeg plek hebben voor onze shit.
We hebben ook nog zo’n mini binnenplaats, waar je kan komen als je het raam uitklimt.

Ik kan gewoon NIET wachten tot het weekend.
Dat wordt namelijk de eerste keer uitgaan in Londen voor mij.
Dus na vrijdagavond wordt het sowieso party hardy.
Helaas is het momenteel pas dinsdagochtend, dus ik moet nog 4 avonddiensten draaien.
Mijn kamergenoten heten trouwens : Anna en Dorris
Dat is wel belangrijk om te weten, want ik ga vanaf nu hun namen in mijn blog vermelden.
We gaan dus zo simkaartjes halen, want alles via een Nederlands nummer doen is natuurlijk kapot duur.
Bovendien schijnt het mogelijk te zijn om voor 15 euro een simkaart met internet te regelen.
Dat is voor internetaddicts zoals mij wel belangrijk natuurlijk.

Vandaag hadden we bij een Thais restaurant gegeten.
Echt super lekker en nog best goedkoop ook nog.
Heb ik al gezegd dat ik dol ben op Thais eten?
Ik ga sowieso nog een keer terug.

Het valt me ook op dat veel Japanners in groepen naar Londen komen
Dan is het opzich ook niet raar, dat veel Japanners heen Engels kunnen.
Alles wordt gewoon geregeld door hun groepsleider en ze hoeven zelf nog geen woord Engels te spreken.
Dat is wel raar, want van Koreanen ben ik het juist gewend dat ze alleen op pad gaan en dat ze toch wel een woordje Engels kunnen spreken (Ook al is het maar de basis).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 4615

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: