First day - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

First day

Blijf op de hoogte en volg Sadea

06 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Eerste dag bij Bayswater Inn.
Het was best leuk ook nog afgezien van het feit dat ik nog haast niks kan .. of veel weet van de bezienswaardigheden in Londen.. of dingen op de kaart kan aanwijzen..
Maar ik weet zeker dat mijn keuze om hier te komen de goede keuze was en ik ga ook mijn best doen om een goede frontdesk medewerkster te zijn. ( Motto: Omdat ik er nu toch al ben)

Ik kwam er net dus ook achter dat ze mijn vrije dagen hebben verschoven..
En nu heb ik elk weekend vrij.
Jullie denken vast : Sadea, wat zeik je? Je hebt de weekenden vrij.
Ja.. dat is wel ook zo, maar ik heb dus gisteren mijn vlucht geboekt voor de andere dagen die ik eigenlijk vrij zou hebben.
Dus nu moet ik de hele shit even gaan omgooien : of me vlucht of het rooster.
Gelukkig bestaat er Ryanair : Goedkope vluchten olé.
Minder olé was trouwens dat mijn vlucht met Ryanair naar Londen toen geannuleerd was en dat ik vanuit Weeze moest vliegen.. Laten we maar hopen dat ik gewoon normaal naar Maastricht kan.

Overigens is mijn pantalonbroek veel te lang en moet ik de hele dag op mijn enkellaarsjes paraderen.
(die het maar net redden door die stomme lengte van die broek).
Dat wordt OF elke dag op hakken lopen of een nieuwe pantalon broek halen.
Zucht.

ANYWAY genoeg negativiteit I guess.
Er werken kei leuke mensen bij de receptie :D, allemaal verschillende nationaliteiten ook.
Superawesome.
Vandaag heb ik weer te horen gekregen dat ik een Amerikaans/Canadees accent heb.
I’m emurican baby.
Dit zal ongeacht komen door het vele Cartoon Network, dat ik vroeger altijd keek.
Zie je nou wel Papa. Het was misschien wel gewelddadig, maar dus ook blijkbaar leerzaam.
Ik ga trouwens stuk om hoeveel mensen met de mentaliteit ‘’Fabuuuulouuuuus’’ naar Londen toekomen.
Met hun (waarschijnlijk nep ) Louis Vuitton en Gucci tassen.
Terwijl de inwoners zelf er vaak super normaal bijlopen.. Go figure.

De pubs zijn dus echt super brits en ik vind dat het ook gewoon echt lijkt dat er een hele community gevormd wordt in een pub.
In Nederland heb je dat ook wel, maar ik ben er vrij zeker van dat Nederland nooit de gezelligheid van de Britse pubs zal hebben.
En een groter glas cola voor bijna ‘’dezelfde prijs’’ wil ook wel helpen..
Volgende week heb een feestje van Alec, dus dat wordt dan ook meteen mijn eerste kennismaking met het nachtleven in Camden.
We gaan allerlei bars af en het doel van de avond is : Let’s get wasted.
Ik ga al Alec z’n vrienden ontmoeten die ik eigenlijk al soort van ken door de FB comments, likes en natuurlijk de verhalen van Alec zelf.
Hij zei zelfs dat ik ‘’VIP’’ Guest op zijn feestje ben, iedereen weet dan ook van mijn komst af.
Het gaat SOWIESO leuk worden.

Heb ik al gezegd dat de meisjes die ook in Bayswater Inn verblijven echt super relax zijn?
Over 2 dagen komen nog 2 meisjes bij mij op de kamer WOOOO.
Laten we hopen dat die net zo relax zijn als de andere 3 meisjes.
+ Leuke collega’s
+ Leuke stagebegeleider
+ Leuke stad
+ Hopelijk leuke kamergenoten.
= Hoogstwaarschijnlijk een toffe stage? 

  • 06 December 2013 - 19:34

    Pascalle:

    Aaah moet je echt n weekend komen opzoeken :p

  • 06 December 2013 - 20:48

    Anita:

    Leuk dat jij het leuk vindt, en hopelijk zie je veel van nicola, mss vraag ze je om iets te soen op 27 dec, dan is zij in london voor de middag/avond

  • 06 December 2013 - 21:15

    Nicola:

    Mam, je weet toch dat ik dit lees ofniet? Heb nu dus al een idee wat mijn kerstcadeau is haha!

    Babe, gelukkig dat iedereen zo chill is en dat het je tot nu toe bevalt! I'll see you soon! Xx

  • 06 December 2013 - 23:37

    Mam Driessen:

    sadea je kunt ook strijk vaseline kopen en iemandt in het hotel heeft vast een strijk ijzertje gr mam xxx

  • 07 December 2013 - 01:07

    Tamara Driessen:

    Ja hakken dragen, om probleem op te lossen !! Ik reken het goed.....Sla om die broek en blijf achter je desk!! Och je zal je wel redden!! 5 weken ALLEEN in Korea kregen jou ook niet klein. Geniet van je vrije weekenden, reden te meer om weekendje Londen te doen voor ons x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 4605

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: