Camden (: - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Camden (: - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Camden (:

Blijf op de hoogte en volg Sadea

08 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag is zondag en tevens mijn vrije dag!
Mijn plan was om 10 uur ontbijten en daarna verkennen, maar dat is obviously niet gelukt.
Ik was pas wakker om 11 uur ( einde van het ontbijt in het hotel) en ik kwam eigenlijk pas rond 12 mijn bed uit.
Ik had verder ook geen zin om meteen te eten..
Ik besloot maar naar Camden Town te gaan, want.. why the hell not? xD

Camden Town voelt voor mij altijd soort van als die duistere wijk in Harry Potter : Knockturn Alley.
Een hele aparte vibe.
Laat het nou ook bijvoorbeeld zo voelen, omdat er onwijs veel alternatief volk rondloopt.
En ik ZWEER de Camden Lock Market is zoooooooooo Harry Potter’ish.
Ik zag onder andere vandaag een super grappig shirt : ‘’Nobody knows I am a lesbian’’
Die wil ik kopen en dragen op random momenten om mensen te verwarren.

Vandaag voelde ik me natuurlijk onwijs toerist:
Niet alleen maakte ik foto’s van verschillende dingen in Camden, maar ik heb ook een stel ansichtkaarten gekocht.
Die ga ik dus sowieso naar mijn Koreaanse vrienden sturen!
Ik kwam dus vandaag de Lidl tegen.
O M G.. de Lidl. Het voelde gewoon precies zoals Nederland.
Gelukkig was het echt onwijs DRUK.. en daar wil ik bovendien ook graag bij vertellen dat het 3 x erger was dan mijn Primark-experience.
De gangen zijn net zo smal als in Nederland en er waren zeker 10 keer zoveel mensen als dat ik normaal gewend ben van de Lidl.
Als ik van de een naar de andere gang moest, was het dus elke keer weer een hel.
Vre-se-lijk.
Ik werd wederom weer suïcidaal door de drukte.

Dingen die ik gisteren ben vergeten te vertellen :
O M G bij de burgerking hebben ze gewoon een self-service drank-automaat.
MET TOUCHscreen.
En niet alleen dat.. Ik wilde fanta hebben en toen ik op het fanta logo drukte verschenen zeker 7 verschillende fanta smaken.
WOOOOOOW! Technologische mindblow. Ongelofelijk gaaf.
Ze hadden gewoon ook Fanta Grape, wat ik normaal alleen in Zuid-Korea kan drinken.

Gisteren was ik bij de Berskha.
En daar hadden ze dus gewoon een roltrap die in het midden een boogje maakte, voordat hij weer naar boven ging.
Dat heb ik dus NOOIT eerder gezien.
Ik was daar best wel van onder de indruk.. dat verklaard meteen ook hoe simpel ik als persoon ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4605

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: