Once upon a time in a gaybar. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu Once upon a time in a gaybar. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Sadea Driessen - WaarBenJij.nu

Once upon a time in a gaybar.

Blijf op de hoogte en volg Sadea

16 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Gisteren was dus mijn eerste nacht uit in Londen. Onze stagebegeleider(Jeroen) nam ons mee naar een gaybar. Tevens mijn eerste gaybar ooit. Het is dus een traditie om zijn stagiaires mee te nemen naar een gaybar.
Het was tevens ook mijn allereerste keer in zo'n rode dubbeldekkerbus
(Wajooo Lars!)

De gaybar waar we heen zouden gaan was dus dicht.. dus we gingen naar Jeroen z'n stamcafé : still gay but cheaper drinks.
Een paar van Jeroen z'n vrienden gingen ook mee.

Nouuuu het was dus echt ongelofelijk druk in de Picadilly circus/Soho area.
Absoluut absurd.
Londen is dan ook helemaal verlicht en er zijn allemaal leuke kerstdecoraties overal.
Ik moet trouwens echt naar Winter Wonderland, want daar ben ik nog altijd niet geweest en iedereen zegt dat het echt ge-weldig is.
Kerstmarkt Maastricht, Boo.

Maargoed even verder over de gaybartour:
Nou in zo'n gaybar loopt dus wel echt apart volk rond.
Travestieten alles.
Maar ze zagen er nog mooier uit dan de meeste meisjes daar.
Wat me meteen wel opviel: ze draaien fatsoendelijke party hardy muziek.
Een nacht zonder tenminste één Sean Paul achtige track is voor mij vaak al niet zo leuk.

Wat wel raar is: meisjes konden gratis naar de WC maar jongens moesten betalen.
Dat is wel wat anders dan de Feestfabriek in Maastricht.
Bovendien heb ik met een gay jongen én een travestiet gedanst.
Die kan ik dus mooi wel afstrepen op mijn Bucketlist, ha-ha.

Om klokslag 3 gingen de lichten aan en dat betekende dus ''Get the fuck out of here, you drunk mess''.
Helaas waren de meeste mensen van ons gezelschap al pretty bezopen en Jeroen was me uit het leggen welke bus we terugmoesten, welke halte en hoe we vanuit daar moesten lopen.
Helaas ben ik niet zo bekend in Londen en stapte ik een paar haltes te vroeg uit: die bus is pretty confusing en de haltes overigens ook.
Na 10 minuten gelopen te hebben niet wetend waar we waren pakten we maar een taxi.
We waren dus wel echt vlakbij ons hotel, maar we liepen de verkeerde kant op.
Uiteindelijk hebben we de taxi niet hoeven te betalen.. geen idee waarom overigens.

Toen we ons hotel inliepen om like circa half 5 kregen we dan ook een vreemde blik van de nachtshift guy.
De welbekende ''Wtfdoenjulliehieromhalf5snachtsblik''.
Vreemd genoeg werd ik om half 8 wakker en had ik ongelofelijke honger dus ging ik maar ontbijten.
Dorris was toen al t douchen en arme Anna lag nog helemaal verloren in haar bed.
3 uur slaap na uitgaan is alles behalve leuk.
Ik hoefde gelukkig pas om 2 uur te beginnen.
Dat was wel fijn, want ik ben alles behalve diehard als het op slaap aan komt.
Mag ik er trouwens bij vertellen dat het echt SUPER leuk was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Sadea

Fuck this shit, I'm going to London.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 4604

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 05 Mei 2014

Stage in Londen.

Landen bezocht: